Post by tejabarmeythin on Mar 9, 2022 4:12:19 GMT 12
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig primogems ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom 2 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker det bortsett fra den sovedelen og annonsene jeg hater det så mye😠😠😠😠det holder for alltid jeg bare hater alle annonsene😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Lillebroren min elsker å spille dette spillet ikke jeg da litt da bra spill og swøok
Jeg liker dette spillet, det er veldig fint, men å laste ned det tar mye tid jeg ga det i går, men det kjører fortsatt
dette spillet er bra
kult spill
Spill ganske bra andre mennesker som leser dette det eneste problemet er tilleggene og sånt. Jeg spilte dette for lenge siden, og jeg var god på det, men nå mistet jeg den kontoen. Jeg foreslår at du spiller IKKE og sier at du må du kan hvis du vil, det er ditt valg.
Jeg ELSKET absolutt det første talking tom-spillet og ble så begeistret da jeg fikk vite at det var et sekund, bare for å bli helt skuffet. Den er så full av annonser at det er en oppgave å komme til selve spillingen, spesielt siden hver annonse normalt ikke er mindre enn 30 sekunder lang og ikke kan hoppes over. Tilpasningen er også svært begrenset og var en av mine største skuffelser sammenlignet med det første spillet, jeg vil sterkt anbefale å ikke kjøpe dette spillet med mindre du liker å se annonser for å få fremgang.
Villedende! Jeg installerte denne appen for den lille gutten min og betalte til og med for at annonsene skulle fjernes.Det jeg ikke forventet var at reklame er skjult overalt i spillet selv etter at du har betalt for å fjerne dem! Hvordan forventer du at barn skal spille dette spillet ordentlig når det hele tiden skyver forskjellige annonser i ansiktene deres. Hvis jeg må betale for at annonser skal fjernes, vil jeg heller ha muligheten til at de forsvinner helt. Misfornøyd med dette!
Dette spillet er veldig morsomt å spille (spesielt siden jeg ikke har et eget kjæledyr...) Men det eneste problemet mitt er tilleggene... Det er for mange av dem! Bortsett fra det liker jeg dette spillet veldig godt!
Elsker spillet så godt😀 at jeg gir spillet 5 stjerner hvis de hadde hundre stjerner hadde jeg tatt alle stjernene som fantes😍😍😍😍😍
Hvorfor er angela oppdatert? Tom er ikke oppdatert Hvorfor ikke oppdatert dette spillet? 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 😠😠😠😠😠😠😠 JEG VIRKELIG SIN!
er morsomt, men veldig sakte overalt hvor jeg går
helt grei app, ikke for de helt minste. min datter 1,5 år synes tom var veldig morsom, men det var jeg som måtte trykke rundt for å unngå all reklame og legger til, noe som kom opp hele tiden om hun prøvde å trykke selv. det gjorde at hun mistet interessen for appen, noe som er veldig synd er at all adds skal ødelegge opplevelsen for de helt minste. jeg skjønner at det er for å drive inn penger for gratis tilgang. men som sagt ble det for mye låsing av appen pga reklame at vi valgte å avinstallere den.
Jeg elsker dette spillet fordi det er mye snø.
Super moro!
Spillet er helt ok, men skaperen har ingen samvittighetsfølelse fordi selve spillet ble laget kun for kommersiell verdi. Det er en jævlig mengde junky reklame jeg ser, og det får meg til å kaste opp mye. Skuffet. Tilbake i 2014 var spillet mye bedre...
Ninja Turtles: Legends RPG fjqm
मेरा बातूनी टॉम 2 कैज़ुअल गेम nvf
Mi Talking Tom 2 Casual kfur
beste spillet det er morsomt og morsommere enn alle andre spill
Bra spill . Veldig veldig fint spill. Og jeg elsker å spille dette spillet. 😁😁😀😊😘😍
Fantastisk spill, elsker det og det er perfekt for meg å spille når jeg er inne. Men grunnen til at jeg ga denne prisen bare 4 stjerner, er fordi når Tom begynner å bli eldre og eldre, begynner spillet bare å bli kjedelig. så hver gang bestemmer jeg meg for å avinstallere dette spillet og installere det på nytt for å starte på nytt slik at jeg kan nyte dette spillet. Selv om spillet er utrolig fantastisk og underholdende! vi kan, sette Tom til å leke ute, få ham til å sove, spille minispill! takk for opplevelsen! 😊🌹👌💖
Min sønn kan ikke spille ettersom spillet fortsetter å krasje, det skjedde etter at appen ba om tillatelse til å bruke mikrofonen, så sluttet det å fungere. Vær så snill, kan du fikse?
Jeg liker det My Talking Tom og ikke prøv å like om han er veldig søvnig og du vil spille, så jeg vil anbefale å gjøre det med denne legg på sengen som ingen flere spill ikke flere ting bare en du har, men neste dag må du mate og gi dem bad og spille spill med ham og gjøre ham glad og så gå til sengs og så kan du gå videre til neste dag og fortelle til dagen er over
dette spillet er bra og morsomt, men dette spillet er 10/8 kjedelig, men det er bra
det er det beautiful personeste spillet jeg har spilt
Det er flott! Jeg har spilt dette i årevis! Er nå nivå 198!!! Jeg håper du oppdaterer den. På grunn av disse annonsene er de så irriterende:(( Men jeg gir den en femstjerners takk for at du laget dette!
Jeg liker ikke at de tar så langtid før den ikke er trøt😡🤛🏻
3 av 5 1. til mange av lekene mine pause spor 2.det tar meg ut av spillet, men det spilles en FIX IT
jeg skulle ønske det ikke var noen irriterende reklame. Sønnen min liker det veldig godt, men vi tåler ikke reklamene, jeg må avbryte og åpne appen på nytt hver gang den dukker opp. så mannen min måtte slette appen selv om han likte å spille spillet.
Jeg hater hver gang jeg prøver å spille online-spillet, det kobler seg dårlig til internett.. Jeg har 4G-tilkobling, men det henger.. Vennligst fiks det.. Jeg liker virkelig minispillet..
Annonsene er konstante, hver gang du flytter til et annet rom, reklame, når du dør eller forlater et minispill, reklame, reklame dukker til og med opp tilfeldig! Det er så irriterende, men spillet er morsomt med mindre du blir PASSERT av reklame, de samme reklamene.
Flott spill, jeg elsker å spille det, til og med vennene mine og søsknene mine også, det er et eventyrlig spill. Men det eneste problemet er at det tar mye tid å fullføre søvnen, men det er et utmerket spill! 👍
Deersobra☺😀😆🤗😥😐😮😹😻
dette spillet til min Tom er veldig bra og fantastisk, tingen er at Tom Tom ikke ser ut til å vokse raskere, og myntene blir så lett ferdige. men alt jeg kan si er at dette spillet "my talking Tom 2" er veldig bra og fantastisk. Jeg er faktisk glad for å spille dette spillet fordi jeg ikke føler meg ensom noen ganger fordi jeg vet at jeg har Tom❤❤ men prøv å gi mynter så Tom ikke blir sulten, eller får det han vil ha som klær, og pynt huset du trenger mynter, og de er bare ikke nok😔
Spillet var ok helt til disse tingene skjedde: 5 annonser før jeg i det hele tatt begynte å spille! Ting bremses enda oftere nå, noe som går meg på nervene( blender hver 2. gang virkelig!!!), Millioner av appannonser dukker opp litterært under fingeren min, etter hvert trinn, noe som er irriterende!!! Elementer er veldig dyre, og vi må ikke glemme, når jeg går videre et nivå, får jeg 99,99 % av tiden dupliserte varer og små mengder penger (Cheapscapes). Takk for at du ødela opplevelsen igjen!!!
Jeg liker det, men det er alt for mange annonser. I tillegg trenger appen en offline-modus. Du trenger også en Space Trails-app. I tillegg skulle jeg ønske at ×5-effekten for spilleputen varte hele dagen som det lille lekeområdet når du bruker spretterten og puten. Space Trails-minispillet må ha en annen måte å kontrollere karakteren på når den beveger seg som en joystick.
Denne Talking Tom-appen har mange juleting, og det er hele julen
Jeg elsker dette spillet så mye at han er så bedårende at jeg håper jeg kan klappe ham i det virkelige liveee
Jeg elsker å snakke Tom også fordi det er gøy. Jeg har så mange snakkende Tom 2-spill fordi de er så morsomme at du kan få personen til å snakke og du kan få dem til å le. Du kan til og med kle dem opp for barn.
Jeg elsker dette spillet, men jeg ga det 3 stjerner fordi noen ganger blir det kjedelig fordi det også må mate, bade og bare fly og noen ganger blir det siste kortet duplikat fordi vi var mest spente på å ha det siste kortet, men det blir duplikat .
Tom er morsom i dag med, men jeg føler meg ikke komfortabel med annonser, men jeg spiller det uten stopp hver dag
My Talking Tom 2 Vabaajamängud svix
마이토킹톰 2 캐주얼 게임 ewu
veldi bh
Dette er et godt. Jeg har. Last ned dette spillet 15 ganger. Og det er veldig gøy,❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍
Favorittspillet mitt i talking tom 2 er romløyper, men det står alltid for søvnig og i mellom spillet står det at nettverksforbindelsen ble mistet, selv om nettverket mitt er bra og mixien er alltid ødelagt og den spør etter 50 mynter når jeg ikke hadde penger så jeg ber deg om å ikke installere dette spillet (hvis det er feil, beklager jeg veldig)
Dette spillet er mye bedre enn det første
My Talking Tom 2 פנאי wcb
Dette er ikke kun for eldre yngre
denne appen må alle som leser denne anmeldelsen burde skaffe seg den